گوگل دسترسی توسعه دهندگان به شناسه های تبلیغاتی کاربران را از اواخر امسال به صورت کامل قطع خواهد کرد که این اقدام می تواند به این شرکت در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و رقابت
گوگل دسترسی توسعه دهندگان به شناسه های تبلیغاتی کاربران را از اواخر امسال به صورت کامل قطع خواهد کرد که این اقدام می تواند به این شرکت در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و رقابت
پس از اعلامیه گوگل مبنی بر تغییر نحوه استفاده از شناسه های منحصر به فرد دستگاه که فروشندگان برای ارائه تبلیغات خود آن ها را ردیابی می کنند، به نظر می رسد اکنون ردیابی افرادی که از دریافت تبلیغات شخصی منصرف شده اند، برای اپلیکیشن های اندروید نیز سخت تر خواهد بود. با این وجود گوگل قصد دارد از اواخر امسال، پس از انصراف کاربران، دسترسی آن ها به این تبلیغات را قطع کنند و دست توسعه دهندگان را خالی بگذارند.
این خبر از طریق ایمیلی به توسعه دهندگام پلی استور اعلام شد و علاوه بر این گوگل
گوگل
چند ماه پس از اینکه اپل برای رقابت با ت جدید، نحوه کار شناسه های تبلیغاتی را در iOS مورد بررسی قرار داد، به نظر می رسد گوگل نیز فعالیت مشابهی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین اخیرا این شرکت بزرگ فناوری اعلام کرد که اطلاعات حریم خصوصی را به لیست پلی استور اضافه خواهد کرد. اپل نیز چنین ویژگی مشابهی را سال گذشته به اپ استور اضافه کرده بود.
کاربران سیستم عامل
گوگل ت های جدید خود را به صورت چند مرحله ای اعمال خواهد کرد. در ابتدا دستگاه هایی که از
آشنایی با محیط برنامه نویسی اندروید استودیو
نکاتی که باید برای طراحی اپلیکیشن موبایل مد نظر قرار دهید!
اپلیکیشن حمل بار چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟
رجیستر کردن گوشیهای تلفن همراه در مبادی ورودی چگونه انجام میشود؟
گوگل ,های ,شناسه ,کاربران ,توسعه ,تبلیغاتی ,شناسه های ,های تبلیغاتی ,توسعه دهندگان ,خواهد کرد ,حریم خصوصی ,حریم خصوصی کاربران ,دسترسی توسعه دهندگان ,گوگل دسترسی توسعه
درباره این سایت